Horko pořád

Od úterka se toho moc neudálo, a na včerejšek budu dělat samostatný příspěvek. Zkusím ale zapátrat a zalovit v paměti a třeba ze mě něco chytrého a vtipného (haha, myslíte si a já vás chápu 😉 ) vypadne.

V úterý jsem, jako ostatně teď téměř pořád neměla školu. Věděla jsem jen, že další den mám prezentaci a že bych si jí třeba před tím, než to odříkám před ostatními, mohla přečíst. No, nestalo se tak. Místo toho jsem řešila problémy Kazašky, kdy se jen dokazuje, že ona s tou svou důvěřivostí asi daleko nedojde. A o co jde?

Hledá si teď ve Vídni byt, přeci jen, je to levnější, než kolej a hlavně pak pohodlnější, když má někdo přijet apod. A tak našla byt, 2+1 úplně v centru jen za 400 €. Tolik si myslím, že by člověk neplatil ani v Praze. Každopádně, nepřišlo jí divný, že tam ta nabídka je hned několikrát a nejstarší už někdy z před čtrnácti dní. Tak napsala tomu chlápkovi, co to nabízel, že má zájem, a nic víc. On se ani neptal, kdy se chce nastěhovat a tak, napsal jí, že je dlouhodobě v zahraničí a že jí klíčky pošle, pokud mu pošle kopii pasu, číslo kreditky a spoustu dalších jiných věcí. A co udělala Kazaška? Všechno mu poslala. 😉 On jí ještě pak poslal, že musí mít zálohu na ty klíče a že jí pošle účet, kam má poslat 800 €. Což byla první věc, která se jí nezdála. K tomu si našla na internetu kamarádku, která tomu chlápkovi psala taky. A dostala úplně stejný mail, takže napsala Kazašce, že to je spam/podvodník/hnusáknejvětší a ať mu nic neposílá. Jenže pozdě že jo, poslala o sobě všechno, krom těch peněz. A pak se jen otočila na mě, a ptala se, co má dělat. Poradila jsem jí zavolat do banky a zajít na policii, a to je asi tak jediné co zmůže. Takže zavolala, došla na policii a bylo. Člověk s ní zažije adrenalinu, to vám řeknu. 😉

Ve středu jsme měli prezentace. Pán byl hodnej a milej a vůbec mu nevadilo, že to jen čtu, místo abych opravdově prezentovala… Řekl nám na konci, že jsem super a úžasné (byly jsme tam samé holky) a známky nám dá cobydup. A začalo být vedro ve Vídni. Sluníčko teď praží pořád a můj krém to nezvládá a nebo já jsem jantar a neumím se mazat…

Ve čtvrtek se nedělo tak nějak nic, až na extempore s Kazaško, opět. 😉 Půjčila si od slovenské rodiny (stále nevím, jak k nim přišla, ale byla u nich na Vánoce a tak) 5000 €, aby mohla prokázat na úřadě v Rakousku, že má na to, žít tu. Jenže, převedli jí to někdy v únoru a ona od té doby kupovala, co viděla. Tak není divu, že jí z toho na konci května zbylo jen 3000 €, tak musela jít za jinou paní, se kterou se zná a půjčit si od ni 2000 €. A teď nastává ta situace, kterou řešila. Slovenská rodina i ta paní to chce vrátit do týdne. od čtvrtka. Takže prekérka. Nejdřív se ptala mě, jestli náhodou nemám 2000 € na půjčení (samozřejmě je nosím po kapsách) a když jsem jí řekla, že vážně ne, volala jako šílená domů a řešila to s maminkou. Zatím je to ve fázi, že nikdo neví co a jak, kdy jí slovenská rodina řekla, že chtějí 3000 € hned a zbylé 2000 € maximálně o 14 dnů později. Zatím je to stále ve fázi řešení a celkem mě zajímá, jak se to nakonec vyřeší. A aspoň poučení je, že velké částky si nikdo nemá půjčovat ani je nikomu půjčovat. 😉

V pátek jsem samozřejmě měla vína, ovšem pán, co je bude zkoušet tam nebyl, abych se ho zeptala, jestli mě teda vyzkouší dřív, což bych dost nutně potřebovala. Jinak jsem viděla, že tento druhý pán (co vlastní vinici a spoustu cen za skvělá vína, která produkuje) to zas tolik nehrotí, tak doufám, že to bude lehká zkouška.

V sobotu jsem se rozhodla, že se dojdu mrknout na zámeček, který je asi 5 km za Vídní. Ve vesnici, i když teď je to z části satelitní městečko, která se jmenuje Vösendorf.

Co se zámečku týče, je dějištěm asi milionu svateb. Když jsem tam byla já, se mrknout, samozřejmě tam ty svatby byly, a hnedle dvě. 😉 Zámek je nově opravený, dovnitř se z důvodu svateb nemůže a parčík v okolí je hezčí. Hlavně bylo krásně, takže jsem si cestu užila, trochu se připálila a bylo mi fajn. Nikdo mi do ničeho nekecal a já se tak mohla dvakrát v klidu ztratit. 😉 Potkala jsem ale i vyhřívající se želvu v říčce a spoustu skokanů, kteří zněli, jako topený koťata. Takhle si kvákání fakt nepředstavuju. 😉

Obrázek

 

V pozadí nevěsta, aby bylo jasno. 😉

Obrázek

Kolem dokola je vodní příkop, romantika no.

Obrázek

Ještě zezadu.

 

Dnes jsem se oddala úklidu a praní. Kluk, co pral přede mnou sušil dlouze, a tak za mnou pak přišla muslimka, co měla prát po mně a jestli bych si to prádlo nemohla vyndat, že ona si to vypere a já počkám, než se sušička uvolní. Tak jsem jí řekla, že ne. Ona se pak po hodině naštvala, došla pro tašku a klukovi ty zpola usušené věci narvala zmuchlané do té tašky a ukázala, že si to už do té sušičky můžu strčit… Strčila a teď se o své věci bojím. 😉 Za chvilku tam jdu a přinejhorším se s ní zhádám. 😉

Zanechat Odpověď

