Když jste nakažliví, tak…

Ano, přiznávám se, jsem nakažlivá. Byla jsem před dnem i dvěma a ještě pár dní určitě budu. To, jestli mám „jen“ nachlazení nebo i něco víc, zatím nevím a pořád čekám, kdy udeří vlna té pořádné nemoci. A klidně si všichni můžete myslet, že jsem bolestín, ale nemyslím si, že jsem.

Každopádně, od tý doby, co chodím a kašlu, pčíkám a posmrkávám tu nebyla uklízečka. Což je docela smutný, vzhledem k tomu, kolik bordelu Američanky vyprodukujou, a věřte mi, že tuny. Myslím si, že za to může to, že jsem jí potkala na chodbě a hlasitě jsem si asi dvakrát po sobě pčíkla a pak ještě několikrát zatroubila do kapesníku. Řeknu vám, s takovým znechucením se na mě nikdo dlouho nedíval. A teď jí podezírám, že už asi nikdy nepřijde… Tak dobrý, tak to v kuchyni všechno shnije a zas se nám tam budou procházet mravenci, no big deal, že? 😉

Jenže, dneska jsem smrkala při dělání si čaje a Američanka, která mě jinak ani nezdraví (už jsme obě přešly do módu pohrdavého a znechuceného mlčení) si zhluboka ve svém pokoji povzdychla a pak zabouchla dveře, ačkoli si myslím, že má normálně fóbii ze zavřených dveří, protože i když je na záchodě, tak dveře jen přivírá a normálně nás obšťastňuje svou dávkou techna po celé odpoledne a noc s pomocí otevřených dveří a maximem decibelů. Když jsem si dnes šla dělat další čaj a (překvapivě!) znovu smrkala, tak se mě zeptala, jestli bych mohla smrkat a být ill hlavně u sebe v pokoji…! Vyvalila jsem oči a nezmohla se na víc, než na to, že „I will try to…“ a po zalití čaje jsem se odplížila zpět do pokoje. 

Došla jsem ovšem teď k názoru, že buď jí nakazím a nebo vyženu tak, že se sem bude vracet jen z cest na jeden den přespat… To, že mám rýmičku a kašlík neznamená, že se budu vyskytovat jen v pokoji aby ona byla všeho ušetřená. Obzvláště, když jí ostatní nezajímaj a ty párty dělá a dělá… dál a hlasitěji… pff…

Ale k událostem uplynulých dní. V pátek jsem jela s návštěvou do Primarku (vděčný to cíl mnoha rodin s kočárky) a jak to tak vypadalo, v pátek si snad polovina Rakouska vzala dovolenou, aby mohla pak jet nakupovat, či co. Lidí bylo mraky, v Primarku fronta ke kabinkám dlouhá jako blázen, takže bylo rychlejší a pohodlnější prostě odhadovat velikost a vzít si to. 😉 Nakonec jsme pořídily veskrze co jsme chtěly a jely na kolej. Na koleji jsme se najedly a já návštěvu pak vyprovodila na bus. Pak jsem ještě trávila chvíle v jiném nákupním centru a s Kazaškou, která mi prostě dělá ostudu, si myslím. Už asi budu navždy nakupovat jen sama, či co… O:)

V sobotu přijeli rodičové. A ne sami tedy. Já vzorně (což se u mě jentak nevidí) čekala již od 9:00 (čas příjezdu oznámený mailem) na konečné metra, kam tedy měli zajet. Smutný fakt, že přijeli až v 10:20 mě rozčílil, ale tak co nadělám. Obešli jme pak postupem dne snad všechny památky ve Vídni. Šli jsme na výstavu do Hofburgu, která byla vážně krásná, ale na můj vkus opravdu dlouhá. Ke konci si myslím, že to už všechny nudilo. 😉 Kazaška původně chtěla jít s námi, aby se přesvědčila, že mí rodiče nejsou masoví vrazi nebo podobné věci a že pak tedy může s klidným srdcem jet na návštěvu do Prahy. Jenže, onemocněla a šla se domů léčit. Pak se jen s naší skromnou skupinkou setkala při odjezdu a rozdala dárečky a zase šla domů trpět. Já rodiče vyprovodila (abych měla jistotu, že se nevrátí 😉 ) a pak si spokojeně jela zpět domů a teď mám jídla, že nevím co s ním. 😉 Myslím, že to budu jíst ještě za týden, a když jsem dneska dojídala ty špagety, co jsem ve čtvrtek uvařila, tak jsem si říkala, jestli pak náhodou nebudu trávit noc na záchodě. Zatím nic, ale přichází to tak za šest hodin, tak uvidíme… O:)

Dneska jsem měla v plánu se učit, ale jak vidíte, oddaluji to, jak se dá… Ale teď už jdu fakt na to. Tedy, jen co si přečtu všechny ty příspěvky nových inženýrů na Facebooku. 😉

One thought on “Když jste nakažliví, tak…

Zanechat Odpověď

