Ucing.com

Ehm, v prve rade se omlouvam, ze jsem opet dlouho nepsala. A take se omlouvam, ze budu psat bez hacku a carek, jelikoz jsem na rakouskem pocitaci, kde je jen rakouska ci anglicka klavesnice.

A proc nepisu? Musela jsem zacit ve velkem delat veci do skoly. Pristi tyden mam ctyrdenni seminar, kde budu prezentovat kazdy den jednu prezentaci na zadane tema, a ty musely byt do vcerejska odevzdany. Navic jsem mela vcera i zkousku, kdy jsem si overila, ze moje anglictina je rovnez crap, a to jsem si donedavna myslela, ze to je jen moje nemcina.

Ale co se stalo a nestalo za poslednich par dnu. Kdyz to vezmu letem svetem, tak se mi na chvilku odstehovala Kazaska pryc. Coz je bozi, takovej klidek uz jsem zase dlouho nezazila. Nikdo mi tam nepokrikoval rusky, nikdo se me neptal na blbosti… parada. Az do nedele tam nebude, pak uz zase jo. Kazdopadne vcera prisla uklizecka s tim, ze si myslela, ze tam zustane a ze je ji hrozne sympaticka. nechapu, jak nekomu muze bejt sympaticka… a je tedy skoda, ze se odstehovala. No, ja radsi nepredvadela sve nemecke dorozumivaci umeni v praxi a rekla jsem ji, ze ‚No jo no.‘ misto abych ji vysvetlovala jak to je.

Ovsem holky americky delaj porad stejnej bordel. Dneska v noci me vzbudily (a to jsem mela vstavat uz v 6:30, abych dosla zaplatit na urad, jakoze v rakousku zustanu dyl jak 4 mesice), protoze prisly z party a blbe se hihnaly a rvaly. Ony vlastne rvaly i pred tim, nez odesly. Navic te jedne prijely jeste dve kamosky (a ma je tam nelegalne, nenahlasene, takze bych ji mohla napraskat), a o to bylo vetsi rodeo.

Jinak po tom, co Nasta vsechny spotrebice a i zachod oblepila papirkama typu ‚pouzij me‘ nebo  ‚kdyz me zaspinis, umyj me‘, tak se holky, minimalne v uklizeni zlepsily. Zase ale pridaly na revu… 😀

Jinak se nic zvlastniho nedelo, ve skole, nikde. Na zadne pamatce jsem taky nebyla 😦 , coz je mi lito, ale premyslim, ze to dneska napravim, az nakoupim a pojedu se podivat na Mozartuv\hromadny hrob… to me docela zajima.

Zanechat Odpověď

