Další z návštěv

Tak ve středu večer jsem šla na Stammtisch se Sandrou. Pravděpodobně poslední, jak nám říkala organizátorka sdělila. Což jsem pochopila, protože jsme tam dorazily jen my dvě, jinak tam byly její kámoši. Byo to docela příjemné, měla jsem Glühwein (po slevě 3 €), bylo dobré a pak jsem šla domů.

Ve čtvrtek se do mě dala hrozná zima, rýma a kašlík. No děs, měla jsem strach, že mě spolubydlící nakazila. nakonec to do pátka přešlo. Ale i tak jsem celý den zůstala zalezlá v pokoji, pila jeden čaj za druhým a byla zabalená do deky. Ve škole jsem byla, ale jen jsem tam pánovi frkala do přednášky.

V pátek jsem se lehce učila (no, přiznám to 😉 ) a pak jsem šla vyzvednout návštěvu. 🙂 Stihlyjsme Prater a Hundertwassera, v sobotu jsme obešly veškeré památky ve Vídni a vlezly o do Arsenalu, což je jejich vojenské muzeum (vstup pro studenta byl 3,50€). A to, i když jsem neviděla zakrvavenou uniformu Františka Ferdinanda nebo auto, ve kterém byl zastřelen, bylo to moc pěkné. Na norské Fram museum nic nemá, ale tady bylo ke každé expozici nabídnuto několik papírů s českým vysvětlením událostí (s kouzelnými chybami jako třeba „sovjetský“) a expozice byly chronologicky uspořádány od 16. století po druhou světovou válku. Líbilo se mi tam, zasekla jsem se na tom, že jsem nevěděla, které české město se překládá jako Eger a docela na krajíčku jsem zase měla u fotek z koncentračních táborů a busty Adolfa Hitlera. I tak parádní. A večer – padal sníh s deštěm!

Dnes celý den pršelo a foukalo. I když mi mobil říkal, že je venku 8 °C, připadalo mi to kolem nuly. Byly jsme u kostela, na který vidím z okna (v dálce), zrovinka jsme přišly na mši. Zajímavé. Pak jsme znovu mrkly na vánoční trhy, kde bylo (asi vzhledem k hodině a počasí) téměř liduprázdno.

Pak jsme téměř nestihly bus Student Agency (moje chyba, mám na vše moc času). Ale vše se povedlo. Krátká návštěva potěší. 🙂 A zítra zase škola! 🙂

Zanechat Odpověď

