Krátké prázdniny a znovu Vídeň

Nevím vůbec jak charakterizovat uplynulých několik dní. Byly skvělé, úžasné a já jsem moc a moc ráda, že mám tolik skvělých a milých přátel, kamarádů, lidí, osob kolem sebe. Některé jsem bohužel neměla šanci zastihnout, ale i tak. Boží. 😉

Navíc jsem zjistila, že když člověk odjede, tak teprve pak zjistí, kolik kamarádů a přátel opravdu mám. A já se můžu chlubit těmi nejlepšími z nejlepších.

Ale, abych moc nenudila svým rozplýváním se nad několika úžasnými dny, zpravím jen o tom, jak je to tu teď. Praha sem nepatří.

Na Prater jsme dojeli s menším zpožděním, bodejŤ by ne, když jsme odjížděli o 15 minut později. Seděl vedle mě poloplešatý pán, který mluvil vysokým hláskem, ale Čech to nebyl a jel až na letiště. I tak si myslím, že mu vadila má taška pod sedadlem. Ale jen trochu zafuněl a nic neřekl… 😀 Tak jsem předstírala, že jsem nic neslyšela. 😉

V metru mi musel každý závidět mou novou ESN mikinu. 😀 I ten, co neví, co to ESN je (a to je to pod tím napsaný). Přijela mi na pomoc Ivča (skvělé) a společně jsme dotáhly věci na kolej. Spolubydlící je nemocná, tak doufám, že to nechytnu…

Popovídaly jsme si s Ivčou (ne dostatečně, se mi zdá porád) a pak jsem jí doprovodila několik pár metrů k U-bahn. Od té doby uklízím a mračím se na spolubydlící, přeci jen, nechci jí mít za úplně nejvíc nejlepší kámošku. Nemyslím, že bychom byly nějak connected, jak to ona definovala, fakticky… Takže, nejlepší bude jí vyvést z omylu. 😉

Zanechat Odpověď

