Noční rozhovory

Včerejšek, úterek, byl v rámci možností poklidný. Tedy, až na to, že na přednášce Food Chemistry jsme byly tři a pán mi tam sdělil, že ve čtvrtek budu mít zkoušku z předmětu, který nám jednou odpadl a až ve čtvrtek ho dokončíme. Inu, paráda, že? Ve čt mám ještě jeden test, tak snad se vše zadaří. Ono to v té angličtině je tak divné, vůbec to nejde zapamatovat, teda, jde to o dost hůř než v češtině. 😉 Vyzvedla jsem si pak knihu v knihovně, díkybohu za ní, třeba pak ty středeční ekonomický přednášky budu lépe chápat. 😀

Pak následovala němčina a tam né že bych nerozuměla, to já rozumím a je to fajn, vyžvejknout se ale neumím, a po hodině a půl vrcholného soustředění si vždycky připadám vyždímaná tak, jako kdyby mě ždímala pračka na nejvyšší otáčky.

Večer, když jsme zhasly, že už teda jdeme spát, se mě Anara ptala, jestli má přestat hrát basket… Začala hrát před měsícem, a její tým je teď v extralize. Samozřejmě jim nestačí, tak se ptala, jestli to má vzdát. Nakonec z toho byl rozhovor na půl hodiny o tom, že já jí říkala, že to jej její rozhodnutí a ona mi říkala, že snad na to musím mít nějaký názor. Uááá! Ale prý dneska budeme dělat palačinky, jelikož ona má pánev na ně, tak jsem na ní zvědavá. Ještě mi říkala, že bude vstávat brzy a volat s mamkou. Nakonec to byl rozhovor na dvě minuty.

Každopádně, co mě dneska extrémně rozčílilo byly Američanky. Včera si dělaly čaj, podle toho, co jsem tak zaslechla, o čem se asi tak baví, a pomlouvaly. Ale dneska, když jsem si chtěla udělat čaj já, tak v rychlovarce byly narvané dva pytlíčky čaje a čaj v tom byl od včerejška nedopitý. Fuj.

Tak jsem jim to tam nechala, k snídani jsem měla vodu a ak vyrazila do školy. Škola byla opět hrozná, jako každou středu a když jsem přišla dom a chtěla si udělat oběd, zjistila jsem, že pytlíčky jsou vyndané a všude je bordel. Tak jsem ho jen odhrnula na stranu a řekla si, že uklízet to fakt nebudu. Ať to jednou udělají ony. Tak snad nevyměkne ani Nasťa (Ruska) a Anara je k tomu donutí. 😀

2 thoughts on “Noční rozhovory

  1. Ony dělají čaj v rychlovarce???? Bléééé…
    No jo no, spolubydlící jsou většinou fakt výhra… V neděli jsem se náhodou dozvěděla, že spolubydla je už tak dva týdny v Africe a ještě tam podobně dlouho bude.. (ale všichni se máme hrozně rádi 😀 )

    • Jo, tak ono to funguje všude stejně. 😀 Super! Já jsem dneska do konvice nalila vodu, uvařila a zase ji vylila a stejně z toho ta voda je divná. Ony jsou holky obecně na úklid úplně marný. 😀
      Tak Afrika je fajn a taky bych brala, takhle si odjet 😀

Zanechat Odpověď

